Co to są hashtagi i jak ich używać?


W jednym z ostatnich postów na Instagramie Mosseri odpowiedział na pytanie użytkownika dotyczące tego, czy hashtagi mają wpływ na wyświetlenia wideo.

„Nie bardzo” – odpowiedział. Na Instagramie hashtagi nie mają wpływu na liczbę wyświetleń postu. Hashtagi są używane, aby pomóc widzom zrozumieć, o czym jest dana treść. Używanie hashtagów na Instagramie nie jest koniecznie próbą zachęcenia większej liczby osób do obejrzenia Twojego postu.

Nowa wiedza od założyciela Instagrama spowodowała zmianę paradygmatu w sposobie korzystania z tej platformy przez specjalistów od mediów społecznościowych. Chcą oni zrozumieć, jak ona działa i w jaki sposób mogą dotrzeć do większej liczby osób.

Matt Navarra, konsultant ds. mediów społecznościowych, wziął słowa Mosseri i wykorzystał je w ankiecie przeprowadzonej na LinkedIn. Zaskakująco, ponad połowa respondentów (54%) stwierdziła, że głównym celem hashtagów na Instagramie jest zwiększenie liczby osób, które widzą Twoje posty.

Niektórzy uważają, że hashtagi na Instagramie ułatwiają innym odkrywanie ich zdjęć. Jednak nie zawsze tak jest. Algorytmy stosowane przez Instagram nie zawsze odpowiadają temu, co robią użytkownicy.

Na Instagramie Selena podzieliła się swoimi przemyśleniami na temat tego pomysłu. Jenn uważa, że Instagram rewolucjonizuje sposób działania hashtagów. Zdaniem Jenn wyszukiwanie słów kluczowych zostało wprowadzone, aby spróbować przekształcić platformę w miejsce, w którym można szukać różnych rzeczy.

Według Jenn hashtagi są kluczowym elementem klasyfikacji materiałów przez Instagram. Dzięki temu można łatwiej znaleźć Cię w kanale hashtagów.

Aby odnieść sukces na Instagramie, musisz używać hashtagów. Musisz jednak stosować je w sprytny sposób. Aby sprawdzić tę teorię, wykorzystaliśmy dane. To samo odkryliśmy, analizując 75 361 233 posty na Instagramie z okresu od marca 2021 do marca 2022 roku.

Liczba hashtagów w poście nie ma wpływu na to, ile osób go zobaczy. Po przeprowadzeniu dochodzenia, odkryliśmy to. Średni wskaźnik zaangażowania według liczby wyświetleń nie jest wyższy w przypadku postów z większą liczbą hashtagów.


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.