Ile hashtagów powinieneś umieścić w jednym poście na Instagramie?


Chcieliśmy sprawdzić wyniki dwukrotnie, na wypadek gdyby coś poszło nie tak. Kiedy przyjrzeliśmy się liczbie użytych hashtagów, okazało się, że liczba followersów nie ma większego znaczenia dla średniej oglądalności analizowanych postów na Instagramie.

Im więcej hashtagów umieścisz w swoich postach na Instagramie, tym mniej osób je zobaczy. Widać to wyraźnie na wykresie.

Używając trzech lub czterech hashtagów, możesz zwiększyć liczbę osób, które zobaczą Twoje posty na Instagramie. Jeśli użyjesz więcej niż czterech hashtagów, dotrzesz do większej liczby osób.

Jeśli masz małe konto (poniżej 5 000 obserwujących), Twoje posty dotrą do mniejszej grupy odbiorców. Różnica ta nie jest jednak tak widoczna, jak w przypadku dużych kont. Aby zwiększyć szanse na uzyskanie wyższej wartości zasięgu, w każdym swoim poście na Instagramie zamieszczaj pięć-sześć tagów, aby uzyskać średni wskaźnik zaangażowania poprzez odsłony

Podobnie jest w przypadku kont średniej wielkości (10 000 – 50 000 obserwujących). Jeśli używają one więcej niż pięciu hashtagów, ich oglądalność wzrasta. Można śmiało powiedzieć, że stosowanie więcej niż pięciu hashtagów nie ma negatywnego wpływu na dystrybucję na Instagramie.

Przeanalizowaliśmy 75 361 233 posty na Instagramie między marcem 2021 a marcem 2022 roku. Obserwowane konta na Instagramie mają bazę 5K – 1M osób śledzących. Podzieliliśmy zdjęcia według liczby followersów; wybraliśmy trzy przedziały czasowe:

Wskaźnik zaangażowania w posty na Instagramie wynosi około ____ procent. Wartość tę uzyskuje się, dzieląc całkowitą liczbę zaangażowań przez liczbę postów, a następnie mnożąc ten wynik przez 100.


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.