Jak przeprowadzić audyt treści na Facebooku?


Zanim zaczniesz tworzyć więcej materiałów na Facebooku, musisz wziąć pod uwagę kilka rzeczy. Dane te można znaleźć w raporcie z audytu Facebooka.

Przyjrzyj się najważniejszym materiałom na Facebooku i sprawdź, czy większość z nich to zdjęcia czy filmy. Czy mają one wezwanie do działania? A jeśli tak, to jak wypadają na tle treści, które go nie mają? Ponieważ Facebook jest największą platformą społecznościową pod względem konwersji, powinieneś również zwracać uwagę na współczynnik klikalności swoich postów

Audyt zaangażowania – Jak go zrobić?

Mimo nieustannie nowe wskaźniki dotyczące mediów społecznościowych pojawiają się, organizacje są nadal najbardziej zainteresowane ich wyk

Najważniejszym elementem audytu Facebooka jest audyt zaangażowania. Pokaże on, jak Twoi odbiorcy reagują na Twoją obecną strategię treści na Facebooku. Czy reagują na Twoje posty? Czy je lubią, udostępniają lub komentują?

Miarą sukcesu bloga jest jego analityka i zawartość. Sprawdzają oni, czy blog osiąga pożądane wyniki. Szukają również sposobów na wzbogacenie materiału. Według Facebooka treści wideo są najbardziej angażującą formą treści na wszystkich platformach mediów społecznościowych.

Powinieneś ocenić proporcje kategorii treści na swojej stronie na Facebooku. Jeśli nigdy nie wykorzystywałeś materiałów wideo na swojej stronie, teraz jest na to czas! Czy wiesz, że najbardziej angażującym formatem wideo jest format pionowy? Podczas audytu Facebooka zastanów się, jak dużo pionowych materiałów wideo znajduje się na Twojej stronie.

Niektóre z czołowych firm z branży mediów społecznościowych, takie jak IBM i RedHat, przejęły znane marki. Należy jednak pamiętać, że większość z tych startupów upada. Ostatnio widzieliśmy, jak na naszych oczach (i my sami) upadło tak wiele dużych firm! Jeśli więc jesteś przedsiębiorcą zastanawiającym się nad założeniem własnej firmy lub już ją posiadasz, oto kilka wskazówek, jak rozwijać ją już teraz. Nie zapomnij zajrzeć na mój profil, aby dowiedzieć się więcej o mnie i o tym, co zamierzam dalej robić w tej branży!


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.